همایش بزرگ رسانه ای پانا آرذبایجان شرقی/۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:پانا مجموعه ای جوان و پرتحرک است

تبریز (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار اعضای دبیرخانه همایش بزرگ رسانه ای پانا این مجموعه را یک خبرگزاری جوان و پرتحرک دانست.

کد مطلب: ۸۲۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:پانا مجموعه ای جوان و پرتحرک است

محمد محمدپور صبح امروز در دیدار اعضای دبیرخانه همایش بزرگ رسانه ای پانا، ضمن تاکید بر اهمیت رسانه ها در جوامع امروزی تاکید کرد: تولید محتوا در رسانه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و خبرنگاران و روزنامه نگاران باید تلاش کنند بیش تر به سمت تولید محتوا گرایش پیدا بکنند.

وی خبرگزاری پانا را یک خبرگزاری پرتحرک و جوان خواند و اظهار کرد: پانا در سال های اخیر چه در تربیت نسل جدیدی از خبرنگاران و عکاسان و چه در تولید انواع مطالب رسانه ای خوب عمل کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی همچنین برگزاری همایش بزرگ رسانه ای پانا را یک اقدام نو، نیکو و شایسته دانست و ابراز کرد: این همایش می تواند در گردهمایی چندین نسل از اهالی رسانه مثمر ثمر واقع شود.

محمدپور در بخش دیگری از سخنان خود چاپ و رونمایی از کتابی در حوزه رسانه را در حاشیه این همایش اقدامی ماندگار ارزیابی کرد و اعلام کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ مادی از چاپ این کتاب حمایت خواهد کرد.

در ابتدای این نشست نیز سرپرست و خبرنگار پانا به تشریح کلیات و جزئیات جشنواره پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار