مراسم تودیع و معارفه فرماندار بیجار برگزار شد

بیجار (پانا) - روز گذشته مراسم تودیع و معارفه فرماندار بیجار با حضور استاندار کردستان و مسئولین استانی در سینما آزادی شهرستان بیجار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه فرماندار بیجار برگزار شد

در این مراسم از زحمات بیژن زندیه فرماندار اسبق بیجار تجلیل و علی ورمقانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد.

زندیه در این مراسم عنوان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و ظرفیت محدود هر آنچه در توان داشتم گذاشتم .

وی در ادامه افزود:آنان که می گویند بیجار جای کار کردن نیست سخت در اشتباه هستند،مردم بیجار مردمی قدر شناس هستند و خدمت به این مردم افتخاری فراموش نشدنی برای من است که از خدا می خواهم در هر شکل دیگر باز هم این افتخار نصیبم شود.

حمد الله کریمی نماینده مردم شریف بیجار در ادامه این مراسم خاطر نشان کرد:اولین دلیل من برای پذیرش ورمقانی عدم تقابل با نظر استاندار بود و گرنه راه برای تقابل وجد داشت.

کریمی بیان داشت:در انتخاب ورمقانی برای فرماندار بیجار هیچ معامله ای در کار نبوده و بنده شاهد بودم فرماندار سابق برای بیجار و مردم بیجار کو نگذاشت.

علی اکبر ورمقانی فرماندار جدید بیجار گفت:ما باید تلاش کنیم تا همه مسئولین یک دست باشند و هدف اصلی آنان خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد و بنده در زمان فرمانداری خود نیازی به هیچگونه مشاوره ای ندارم.

وی در ادامه افزود:بنده وقتی امروز به عنوان فرماندار بیجار معرفی شده ام یعنی من هم یک گروسی هستم و برای پیشرفت و آبادانی دیار گروس از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار