معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

۱۳۰۰ میلیارد ریال به اعتبارات حوزه راه و شهرسازی اردبیل افزوده شد

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در دیدار با معاونین وزیر راه و شهرسازی با انجام مذاکرات و تنظیم صورتجلسات لازم توافقاتی حاصل شد تا ۱۳۰۰ میلیارد ریال به اعتبارات حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل افزوده شود.

کد مطلب: ۸۲۵۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۰۰ میلیارد ریال به اعتبارات حوزه راه و شهرسازی اردبیل افزوده شد

بهروز ندایی اظهار داشت: در دیداری که با محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛ مقرر گردید این معاونت علاوه بر اعتبارات مصوب در بودجه، ظرف سه سال مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان خیریه نجف‌زاده اختصاص دهد .

وی افزود: همچنین انتخاب مشاور ذی‌صلاح جهت مطالعه به‌سازی و ارتقای ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی و همچنین تکمیل طرح توسعه بیمارستان ولی‌عصر مشگین شهر ظرف سه سال آتی از دیگر توافقات انجام شده در این دیدار بود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: در جلسه‌ای دیگر با عبدالهاشم حسن‌نیا معاون حمل و نقل جاده‌ای وزیر راه و شهرسازی؛ این معاونت تعهد نمود با توجه به نیاز ضروری جاده‌های مواصلاتی استان به بهسازی، ظرف سال جاری مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص دهد .

ندایی احداث دو راهدارخانه جدید در سطح استان و همچنین تکمیل و تحویل جاده سرچم - هشتجین را از دیگر توافقات قطعی شده در این جلسه عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار