فرماندار اردبیل:

استان اردبیل فاقد آزاد راه است

فرماندار اردبیل گفت: با اینکه برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی در استان اقدامات خوبی انجام شده اما متاسفانه هنوز یک کیلومتر آزاد راه نیز در آن احداث نشده است.

کد مطلب: ۶۹۲۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،جواد زنجانی در آئین رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راه و ارگان های امدادی اردبیل افزود: ساخت و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ایمن سازی جاده ها در تقلیل تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای موثر است .
وی با اشاره به مشکلات موجود در جاده های شمال استان و جاده سرچم در جنوب استان اظهار کرد: باید به طور مداوم مشکلات را شناسایی کرد و نسبت به رفع آنها و ایمن سازی راهها اقدام نمود تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای باشیم .
وی بیان کرد: به خاطر کوهستانی بودن راه سرچم و سرازیری تند این جاده به ویژه در زمستان برای وسایل نقلیه سنگین خطرات زیادی ایجاد می شود و باید نسبت به ایمن سازی آن اقدام کرد .
وی از اعزام جرثقیل های امدادرسان به جاده های استان خبر داد و اضافه کرد: باید جرثقیل های امدادرسان در مکانهای مورد نیاز حتی به صورت اجاره ای هم شده باشد مستقر شوند تا در مواقع ضروری بتوان از آنها استفاده کرد .
زنجانی با تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس راه، راهداری و امدادگران گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای نیازمند فرهنگ سازی هستیم و حتی با استفاده از رسانه ها و ظرفیت های فضای مجازی می توان آموزش های لازم را به هموطنان ارائه داد .
فرماندار اردبیل افزود: برای کاهش تصادفات جاده ای در روستاها و ایمن‌سازی آنها نیز اقدامات خوبی انجام شده و آموزش‌های لازم به دهیاران و شوراهای روستایی ارائه شده تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در روستاها باشیم .
گفتنی است:استان اردبیل 131 کیلومتر بزرگراه، 716 کیلومتر راه اصلی، 702 کیلو متر راه فرعی و چهار هزارو 738 کیلومتر راه روستایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار