توانمندسازی خانواده در حوزه اجتماعی، نیازمند مداخلات تخصصی است

سمنان (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ارائه خدمات غیر تخصصی یکی از چالش های پیش رو در عملی نمودن اهداف جامعه به هدف مرتبط با آسیب های اجتماعی است.

کد مطلب: ۸۲۴۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی خانواده در حوزه اجتماعی، نیازمند مداخلات تخصصی است

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در اولین جلسه ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرستان سمنان با بیان اینکه مسائل آموزشی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی و خانواده در سیستم اطلاع رسانی و رسانه عمومی بطور متعدد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: آنچه مهم است بازخورد آموزش ها در تغییر نگرش و خرد افراد جامعه است که متاسفانه در جامعه امروز کمتر شاهد این اتفاق هستیم.

وی در ادامه افزود: توانمندسازی خانواده در حوزه اجتماعی نیازمند مداخلات تخصصی است که ارائه خدمات غیر تخصصی یکی از چالش های پیش رو در عملی نمودن ارائه این خدمات به جامعه هدف مرتبط با آسیب های اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان هم چنین سه تحلیل در حوزه آسیب های اجتماعی در سطح کلان سیاست ها و برنامه ریزی ها و میانی شامل اموزش ها، ارائه خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی و سطح خرد شامل جامعه هدف را مورد تاکید قرار داد که اگر تحلیل ها در این حوزه بصورت هماهنگ و منسجم صورت گیرد، مفید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار