مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : دست یابی به افق های سند تحول بنیادین مشارکت خانواده ها را می طلبد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برای دست یابی به افقهای ترسیم شده در سند تحول بنیادین حضور و مشارکت خانواده ها در مدارس از موارد ضروری محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۲۳۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : دست یابی به افق های سند تحول بنیادین  مشارکت خانواده ها را می طلبد

«ابراهیم محمدی» روز سه شنبه در اولین شورای اولیا و مربیان اداره کل آموزش و آذربایجان غربی افزود: حضور خانواده ها در کنار مدیران زمانی محقق می شود که شفافیت و پاسخگویی همواره در راس کار مسئولان اموزش و پرورش استان باشد.

وی اضافه کرد: شفافیت و پاسخگویی شعار آموزش و پرورش استان در سالجاری است و دارای دامنه وسیعی می باشد.

وی گفت: اولیا یکی از چهار رکن تعلیم و تربیت هستند ولی این نهاد در بهره گیری از توان این مجموعه عظم به شکل ملموس محروم بوده و دارای مشکل است.

محمدی اظهار کرد: این نهاد با حضور اولیا در کنار مدیران قادر است که مشکلات متعدد مالی و اعتباری و سایر مشکلات را رفع کند و مدیران باید اهتمام ویژه ای برای جلب مشارکت خانواده ها داشته باشند.

وی گفت: دو موضوع سرویس مدارس و آسیبهای اجتماعی مواردی هستند که اولیا مواجهه مستقیمی با آنها دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: لازم است تا ساماندهی به این مسایل در اولویت کاری مسوولان و مدیران این نهاد باشد.

در این جلسه «قلی ابرازه» رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز به ارائه گزارش از عملکرد این اداره پرداخت و گفت: اولیا سال گذشته با مشارکت حدود 40 میلیاردریالی خود یاریگر اموزش و پرورش بودند.

وی بیان کرد: در بخش سرویس مدارس نیز آذربایجان غربی حرکت روبه پیشرفتی را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار