دوچرخه سواری البرز در مسیر توسعه

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواری البرز در مسیر توسعه قرار دارد.

کد مطلب: ۸۲۳۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دوچرخه سواری البرز در مسیر توسعه

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواری البرز در مسیر توسعه قرار دارد.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مجمع ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه دوچرخه سواری استان البرز جزو رشته های موفق استان بوده که حضور پررنگی در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی داشته است.

وی افزود: دوچرخه سواری البرز در مسیر توسعه قرار دارد و با ادامه و تقویت این روند آینده روشنی را برای این هیئت پیش بینی می کنیم.

غفرانی به برنامه سه شنبه های بدون خودرو در استان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های بسیار موثر در جهت همگانی شدن این رشته ، برنامه سه شنبه های بدون خودرو می باشد که اداره کل ورزش و جوانان از ابتدای سال گذشته تاکنون نسبت به اجرای مداوم آن اهتمام ورزیده است.

وی با اشاره به توسعه این رشته در بخش بانوان گفت: بانوان استان البرز ثابت کرده اند که در بسیاری از رشته ها می توانند همپا و حتی فراتر از آقایان عمل کنند که دوچرخه سواری نیز جزو آن رشته ها است و شرایط مناسبی برای توسعه ورزش بانوان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: موفقیت هیئت بدون اظهار نظر، ارائه پیشنهاد، بیان انتقادات و کمک اعضای مجمع امکان پذیر نیست و ما این انتظار را داریم که تمامی اعضا نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنند.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در کنار فدراسیون دوچرخه از برنامه های هیئت در جهت رشد و پیشرفت این رشته حمایت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار