در آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان برگزار شد :

تجلیل از برترین های پرسش مهر و مسابقات فرهنگی و هنری

اصفهان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: وظیفه مسئولین آموزش و پرورش آن است که استعداد های هنری و شغلی دانش آموزان را شناسایی و پرورش دهند .

کد مطلب: ۸۲۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برترین های پرسش مهر و مسابقات فرهنگی و هنری

با حضور محمد قندهاری مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان ؛ شکری رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ؛ محمدهاشمی معاون پرورشی ناحیه 5 ؛ افتخاری کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل ؛ عابدی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین فرهنگیان و دانش آموزان شرکت کننده در فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری در محل سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان تجلیل و تقدیر شد .

شکری ، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آئین تجلیل از برترین های پرسش مهر و مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان گفت : دانش آموزان بر اساس استعداد های هنری خود در آینده شغل انتخاب می کنند و این وظیفه مسئولین آموزش و پرورش را سنگین تر می کند که استعداد های هنری و شغلی دانش آموزان را شناسایی و پرورش دهند .

وی افزود : در حدود 864453 دانش آموز در استان اصفهان در مسابقات فرهنگی و هنری ثبت نام کرده و این یعنی عشق و علاقه نسل دانش آموزی حاضر به فرهنگ و هنر که مسئولیت ما در قبال آن تلاش مضاعف است که بتوانیم این استعدادها را شکوفا و پرورش دهیم .

شکری در ادامه گفت : اولیا محترم و همکاران در مدارس به ما کمک کنند تا هر کسی بر اساس استعداد شغل مهمی در آینده انتخاب و کسب درآمد کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار