در آستانه ماه مبارک رمضان:

همایش طلایه داران تبلیغ در جنوب تهران برگزار شد

شهرری(پانا)- همایش طلایه داران تبلیغ با حضورامام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری، مبلغین و ائمه جماعات مساجد در مسجد ارشاد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش طلایه داران تبلیغ در جنوب تهران برگزار شد

در این همایش که در آستانه ماه مبارک رمضان و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و امور مساجد شهرری برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری از اساتید دانشگاه با اشاره به شعار سال گفت: این شعار مطلب جدیدی نیست بلکه در سیره بزرگان و علما و خود حضرت امام ره بوده است و در این چندسال که مقام معظم رهبری موضوعات اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند این شعار در راستای تکمیل روش هایی است که ما را به استقلال وشکوفایی می رساند.
وی با اشاره به فرهنگ خرید کالای ایرانی گفت: درکشورهای دیگر با روش هایی مردم را به خرید کالای خود ترغیب می کنند وبا توجه به اینکه در آمارهای اقتصادی ما در منطقه جایگاه خوبی داریم و سرشار از منابع مختلف انسانی و علمی ونیروی کارجوان هستیم می بایست با تبلیغ و ترویج آن در رشد سریع مسائل اقتصادی و امینتی سهیم باشیم.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی دراین چهل سال از مستقل ترین کشورها بوده، گفت: ما باید به نقاط مثبت و داشته های مختلف توجه کنیم وبرای مردم ایجاد امید و نشاط کنیم.
کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی ری در حاشیه این همایش گفت: در ماه مبارک رمضان مبلغین و ائمه جماعات و وعاظ شهرستان ری با بیان فیوضات ماه مبارک رمضان و به بیان معارف اسلامی به ویژه سبک زندگی اسلامی و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی خواهند پرداخت.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار