جلسه مدیران آموزش و پرورش قطب شهرستان ری با موضوع اوقات فراغت برگزار شد

شهرری(پانا)- جلسه مدیران آموزش و پرورش قطب ری با موضوع اوقات فراغت با حضور مدیران آموزش و پرورش قطب ری و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران آموزش و پرورش قطب شهرستان ری با موضوع اوقات فراغت برگزار شد

در ابتدای این جلسه که محمد صیدلو مشاور مدیر کل و رئیس اداره ارزیابی و عملکرد، ولی پوری رئیس اداره فرهنگی و اردویی و همچنین رخشانی رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از میهمانان مدعو آن بودند، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه در ارتباط با اهمیت اوقات فراغت به عنوان یک اصل مهم در تربیت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان صحبت هایی را ارائه کرد.

سپس صیدلو با اشاره به فلسفه برگزاری نشست های مدیران مناطق با رویکردی نوین در هرقطب گفت:اینکه ما جلسات مدیران مناطق را به صورت دوره ای و با فواصل زمانی معین برگزار کنیم از جمله ابتکارات عمل های مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران است.

پس از صحبت های مشاور مدیر کل و رئیس اداره ارزیابی و عملکرد، هر یک از روسای ادارات از مجموعه فعالیت های پرورشی صورت گرفته در مناطق متبوع و برنامه های آتی در مناطق گزارشاتی را ارائه کردند.

شایان ذکر است ،در این جلسه روسای مناطق با بیان نقطه نظرات و فرصت ها و چالش های پیش روی برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان مباحثی را مطرح ساختند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار