قربانی نماینده ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی :

هیچ کشوری در دنیا بدون توجه به آموزش‌وپرورش نتوانسته به توسعه دست پیدا کند

بجنورد(پانا)-نماینده 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کشوری در دنیا بدون توجه به آموزش‌وپرورش نتوانسته به صنعتی شدن و توسعه دست پیدا کندو علاوه بر توجه بیشتر به این مسئله، آموزش باید به حدی نهادینه شود که تبدیل به باور در جامعه بشود.

کد مطلب: ۸۱۸۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هیچ کشوری در دنیا بدون توجه به آموزش‌وپرورش نتوانسته به توسعه دست پیدا کند

علی قربانی در مراسم زنگ سپاس معلم و مهدویت ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو و همچنین روز معلم بیان کرد: هرساله به‌صورت نمادین روز معلم را جشن می‌گیریم اما واقعیت این است که هرروز، روز معلم است و ما باید در تمام سال ویژگی سپاسگزاری و ارج نهادن به مقام معلم را در خود حفظ کنیم.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به چند کار اساسی مجلس در سال گذشته در حوزه آموزش‌وپرورش افزود: اختصاصی کردن درآمد آموزش‌وپرورش که کلاً به خود آموزش‌وپرورش برگردد یکی از این کارها بود که با نهایت تأسف پیش‌ازاین آب و برق و گاز مدارس به علت عدم پرداخت بلافاصله قطع می‌شد. اما امسال این پرداختی‌ها را در سقف الگوی متعارف، برای مدارس رایگان کردیم.

قربانی همچنین از طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان به‌جز در سطح وزرا، رئیس‌جمهور، معاونین و روسای سه قوه که قرار است به صحن علنی مجلس برود خبر داد و این طرح را در راستای کم کردن فاصله‌ها و رفع تبعیضات ناروا دانست

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی علت اصلی نارضایتی‌ها را تبعیض‌های ناروا دانست و افزود: برای اولین بار در این چهل سال بعد از انقلاب در خصوص افزایش حقوق سالیانه کارکنان روش پلکانی معکوس را پیاده‌سازی کردیم که هر فرد به میزان حقوقی که دریافت می‌کند، با توجه به همان درصد، افزایش حقوق خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار