نشست کشوری مدیران حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه کاشان برگزار می شود

کاشان (پانا) - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از برگزاری نشست کشوری مدیران حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست کشوری مدیران حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه کاشان برگزار می شود

حجت الاسلام روحانی با اشاره به برگزاری سالانه این نشست افزود: این نشست سراسری به میزبانی دانشگاه کاشان با حضور رئیس کل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حجت الاسلام محمدیان و مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان حجت الاسلام حریزاوی از دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه جاری مصادف با سالروز میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگزار می شود .

وی هدف از برگزاری این نشست را تحلیل و ارزیابی متون آموزشی و پژوهشی حوزه علوم اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: در این نشست نزدیک به 80 نفر از مدیران و مسئولان حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان و مسئولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سراسر کشور حضور دارند .

حجت الاسلام روحانی خاطر نشان کرد: در این نشست در قالب 5 کمیسیون علمی و تخصصی، مباحث علمی و به روز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان توسط کارشناسان مربوطه ارائه می شود .

وی بازدید ازمراسم گل چینی و گلابگیری، بازدید از مجموعه خانه های تاریخی، زیارت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال و شرکت در مراسم معنوی دعای کمیل را از برنامه های جانبی این نشست سه روزه بیان کرد و افزود: مراسم افتتاحیه این نشست در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار