استان البرز یکی از استانهای بزرگ و با اهمیت در بخش درآمدهای مالیاتی است

کرج (پانا) - معاون مالیاتهای مستقیم وزارت اقتصاد و جمعی از مدیران کل وستادی سازمان وهیات همراه از اداره کل امور مالیاتی استان البرز بازدید نموده و در جلسه شورای اداری شرکت نمودند.

کد مطلب: ۸۱۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
استان البرز یکی از استانهای بزرگ و با اهمیت در بخش درآمدهای مالیاتی است

جنتی معاون مالیاتهای مستقیم وزارت اقتصاد و جمعی از مدیران کل وستادی سازمان وهیات همراه از اداره کل امور مالیاتی استان البرز بازدید نموده و در جلسه شورای اداری شرکت نمودند.

در ابتدای این جلسه تقوی مدیر کل امور مالیاتی استان البرز ضمن تبریک ایام شعبانیه و خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد سازمان در این اداره کل به تشریح اهم اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در اداره کل پرداخته و بیان داشت: استان البرز یکی از استانهای بزرگ وبا اهمیت در بخش درآمدهای مالیاتی است و در سال گذشته با تحقق صددرصد درآمدهای مالیاتی، استان برتر در منطقه دو کشوری بوده است و با توجه به همجواری و همسایگی با پایتخت و نیز وجود منابع متعدد دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی می باشد، اما به دلیل عدم توجه کافی و کمبود نیروی انسانی با سختی و دشواری های زیادی مواجه می باشدبه طوری که نیازمند توجه بیشتر به این استان است.

وی افزود: محور برنامه های سال جاری بر اساس سیاست گذاری ریاست محتر م سازمان در هول محبوبیت افزایی وایجاد نشاط وشادابی بین همکاران استوار گردیده تاحد اکثر رضایتمندی مودیان از این مسیر محقق شود.

در ادامه جلسه جنتی، هدف از حضور در این اد اره کل را به دلیل اهمیت استان البرز دانستند و بیان داشتند: بازدیدهای بعمل آمده صرفا جهت ارتقاء سطوح عالی سازمانی انجام میگرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار