امام جمعه خاورشهر:

 امام حسین بزرگترین پاسدار اسلام و قرآن است

شهرری (پانا)- امام جمعه خاورشهر گفت : پیامبر اکرم (ص)پدید آورنده ی اسلام واما امام حسین (ع)حافظ اسلام و قرآن است .

کد مطلب: ۸۱۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
 امام حسین بزرگترین پاسدار اسلام و قرآن است

حجت الاسلام یاسینی امام جمعه خاورشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه علاوه بر تبریک اعیاد شعبان حدیثی پیرامون امام حسین (ع) خوانده وگفت : نبی اکرم فرمودند، که حسین از من است و من از حسین هستم.
وی در ادامه به بیان حدیثی از امام سجاد پیرامون مسائل اخلاقی پرداخت و اظهار داشت : امام سجاد خطاب به انسان ها گفتند که من تاسف میخورم برای فرزند آدم که هر روز با سه مصیبت رو به روست اما از آنها عبرت نمی گیرد که اگر عبرت بگیرد مشکلات زندگی بر او آسان خواهد شد.
حجت الاسلام یاسینی با عنایت به حدیث امام سجاد دومین مصیبت رادقت در مال را بیان کردو گفت : انسان ها مالشان را تمام و کمال دریافت می کنند اما در نحوه ی به دست آمدن آن بی توجهی می کنند ، اگر مال حلال باشد در مورد نحوه ی استفاده از آن سوال شده و اگر خدای نکرده حرام باشد مواخذه می شوند.
وی افزود:سومین و آخرین مصیبت نزدیک شدن به مرگ است و به این معناست که هر روزی را که پشت سر می گذاریم یک روز به مرگ نزدیکتر می شویم.
امام جمعه خاورشهر در خطبه دوم با توجه به مناسبت ها اظهار داشت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی روز سوم شعبان تولد امام حسین ( ع) است که این روز را به منظور تقدیر از تلاش های پاسداران انقلاب به عنوان دوز پاسدار معرفی کرده اند.
وی افزود : ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند که از آرمان های این نظام و انقلاب پاسداری می کنند و ما هم به دشمنان اجازه ی تفرقه در این نیروها را نخواهیم داد.
/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار