سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان:

ابهت رفتار شهدا در ذهن دوست و دشمن تا ابد ماندگاراست

اصفهان(پانا)_سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه کمیته اجرائی بسیج دانش آموزی گفت:ویژگی شهدای انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس ، عمل به آنچه که فهمیده بودند می باشد و ابهت رفتارشان در ذهن و دید دوست و دشمن تا ابد ماندگار است.

کد مطلب: ۸۱۴۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ابهت رفتار شهدا در ذهن دوست و دشمن تا ابد ماندگاراست

محمد جواد احمدی با تبریک عید سعید مبعث و اعیاد شعبان المعظم به حاضرین در جلسه ، اظهار داشت: ما پیرو پیامبری هستیم که شعارش انی بعث لاتمم مکارم الخلاق بود و از خدا بخواهیم تا در رفتار و گفتارمان رعایت موارد اخلاقی را داشته باشیم.

وی به ظلم و خونریزی توسط انسانها در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: در جوامع امروزی جای اخلاق ، خالی است و خود خواهی برخی از انسانها، بشر را به خون می کشد و وظیفه ما است به سهم خود با ظلم و خونریزی مقابله کنیم.

ادیب مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان نیز با ابراز رضایت از روند اجرای راهیان نور در سال تحصیلی جاری گفت: با برنامه ریزی بعمل آمده و حمایتهای خوب آموزش و پرورش اعزام های امسال در زمانبندی خود و با رضایت دو دستگاه و دانش آموزان ، مربیان و سرپرستان شرکت کننده روبرو بوده است.

شکری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی نیز با اعلام حضور 17350 نفر از دانش آموزان، فرهنگیان و عوامل اجرایی در اردوهای راهیان نور افزود: با تعامل خوب ایجاد شده بین آموزش و پرروش و سپاه صاحب الزمان(عج)، تلاش در به حداقل رساندن آسیب های احتمالی و افزایش کیفیت و غنای فرهنگی اردوهای راهیان نورمی باشد.

در این جلسه که عابدینی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) ،رجب پور مسئول دبیرخانه بسیج دانش آموزی، قاسمی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، رضاپور مسئول سازمان بسیج سازندگی، برومند مسئول شرکت جوان سیر، محمدی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج، مظاهری مسئول سازمان بسیج مساجد ، احمدی مسئول مبلغین اعزامی راهیان نور، قاسمی مسئول مرکز حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس از بسیج و سپاه ، رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت، بیات رئیس اداره تدارکات ، احتشامی رئیس اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی، هاشمی کارشناس بسیج دانش آموزی اداره کل آموزش و و پرورش حضور داشتند در خصوص آسیب شناسی راهیان نور دانش آموزی سال تحصیل 96-97 ، اردوهای طرح هجرت و جهادی تابستان 97 و پایگاه های اوقات فراغت در مساجد و همچنین گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار