مدیر سازمان دانش آموزی البرز: مسابقه هفت خان ویژه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی برگزار می شود

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی البرز از برگزاری مسابقه هفت خان ویژه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی واعضای شبکه جامع خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی البرز: مسابقه هفت خان ویژه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی البرز اظهار داشت: سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی در راستای جلب مشارکت سایر حوزه های آموزش و پرورش و ایجاد فضای نشاط آمیز در بین دانش آموزان با بهره گیری از فن آوری های نوین ارتباطی و اشاعه ی نحوه ی صحیح استفاده از آن، مسابقه هفت خان را با مشارکت شبکه جامع الکترونیکی خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس تحت پوشش خود برگزار می نماید.

وی افزود: مسابقه هفت خان، مسابقه ای علمی مبتنی بر اطلاعات عمومی و تخصصی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی در ۸گروه موضوعی ذیل در بستر اپلیکیشن تلفن همراه اجرا می شود.

صادقیان در ادامه گفت: محورهای موضوعی این مسابقه شامل 1-تاریخ وجغرافیا 2-انقلاب اسلامی 3-سواد رسانه ای 4-زبان انگلیسی 5-ادبیات فارسی 6-هوش 7-معارف اسلامی ۸-اطلاعات تخصصی تشکیلات پیشتازان

مدیرسازمان دانش آموزی البرز تصریح کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت http://7.dat.ir مراجعه نمایند.

نحوه شرکت در مسابقه به شرح ذیل می باشد:

  1. ابتدا از این لینک ، نرم افزار مسابقه را دانلود نمایید .
  2. کاربران سازمان دانش آموزی می توانند پس از ورود بدون نیاز به ثبت نام مجدد با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه به عنوان کلمه عبور در مسابقه هفت خان شرکت کنند .
  3. سایر دانش آموزان می توانند با استفاده از این لینک پس از ثبت نام در شبکه جامع الکترونیکی خدمات آموزشی و پرورشی با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور انتخابی خود در مسابقه هفت خان شرکت کنند .
  4. به اطلاع دانش آموزانی که اقدام به ثبت نام در سامانه شبکه جامع کرده اند و پیغامی مبنی بر تکراری بودن کد ملی دریافت نموده اند می رساند، اطلاعات ورودشان به مسابقه هفت خان، همان کد ملی و تلفن همراه می باشد .
  5. در موعد زمانی شروع مسابقه وارد اپلیکیشن بازی هفت خان شده و در مسابقه شرکت نمایید .
  6. بعد از نصب و ورود به برنامه‌ی هفت‌خان، زمان شروع، قوانین و مراحل مسابقه را در صفحه‌ی "اطلاع رسانی" مطالعه کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار