400 دانش آموز کاشانی در پایگاه مطالعات نوروزی شرکت کردند

کاشان(پانا)_کارشناس آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در تعطیلات نوروزی 400 نفر از دانش آموزان این شهرستان در پایگاه های مطالعاتی شرکت کردند که 230 نفر در مدارس دخترانه و 170 نفر در مدارس پسران بودند.

کد مطلب: ۸۱۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
400 دانش آموز کاشانی در پایگاه مطالعات نوروزی شرکت کردند

لیلا زینلی خالدی در گفتگو با پانا کاشان اظهار کرد: مطالعه برنامه ریزی شده در تعطیلات نوروزی، فرصت مناسبی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزانی است که داوطلب شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هستند و باید برای استفاده هدفمند از آن برنامه ریزی کرد .

وی افزود: افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و ساماندهی کردن مطالعات دانش آموزان با استفاده از شیوه های علمی و با حضور مشاوران تحصیلی از جمله اهداف این طرح است که برای ششمین سال در شش دبیرستان این شهرستان کاشان برگزار شد .

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات انجام شده در پایگاه ها می توان به اختصاص مشاور جهت راهنمای لازم به دانش آموزان، تهیه منابع کمک درسی مورد نیاز، دعوت از دبیران با تجربه جهت رفع اشکال در دروس رشته های مختلف و برنامه ریزی جهت ایجاد انگیزه مطالعه در دانش آموزان اشاره کرد .

کارشناس آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: در آزمون سال گذشته،36 نفر از دانش آموزان صاحب رتبه دو رقمی شدند که هشت نفر از گروه انسانی، پنج نفر از گروه تجربی، شش نفر از گروه ریاضی، 12 نفر از گروه هنر و پنج نفر از گروه زبان بودند .

زینلی گفت: حاصل تقویت بنیه علمی دانش آموزان، کسب 208 رتبه کمتر از هزار در آزمون سال 96 بود که 55 نفر از گروه انسانی، 41 نفر از گروه تجربی، 36 نفر از گروه ریاضی، 46 نفر از گروه هنر و 30 نفر از گروه زبان بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار