اردوگاه دانش آموزی المهدی (عج ) مراغه میزبان 16هزار دانش آموز

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: اردوگاه دانش آموزی المهدی (عج ) مراغه در فصل بهار و تابستان امسال میزبان 16هزار دانش آموز این شهرستان خواهد بود.

کد مطلب: ۸۱۲۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه دانش آموزی المهدی (عج ) مراغه میزبان 16هزار دانش آموز

جلیل اسلامی عصر دوشنبه در بازدید از اردوگاه دانش آموزی المهدی (عج ) و جلسه شورای پرورشی مدیریت آموزش و پرورش مراغه افزود : با توجه به فرا رسیدن فصل اردو و بازدید و در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ایجاد شادابی و نشاط در بین آن ها ،16هزار دانش آموز از امکانات این اردوگاه بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد : این اردوها در دو نوبت و از 20فروردین تا اول ماه مبارک رمضان و بعد از این ماه تا اوایل شهریور ماه برگزار می شود.
اسلامی از توسعه فضای اردوگاه المهدی( عج) خبر داد وگفت : در سال جاری در جهت رفاه حال خانواده های فرهنگیان و دانش آموزان و ایمن سازی محیط ، اعتبار یک میلیارد و شصت میلیون ریالی برای نصب دستگاه هی ورزشی و تفریحی برای این اردوگاه در نظر گرفته شده است .
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته سلامت گفت: برگزاری ویژه مراسمات گرامیداشت هفته سلامت و جشنواره غذای سالم و همچنین کارگاه های تخصصی بهداشت و سلامت برای داش آموزان و اولیای آن ها از جمله برنامه های این مدیریت در این هفته خواهد بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه نیز در جلسه شورای پرورشی گفت: مسابقات استانی قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان از 27فروردین ماه در شهر تبریز برگزار می شود که در آن مسابقات 80دانش آموز و 15معلم مراغه ای شرکت خواهند کرد.
علی یزدانی با اشاره به کیفی و کمی سازی برنامه های پرورشی در مدارس افزود : در سال گذشته برنامه های پرورشی 33مدرسه این شهرستان به صورت آزمایشی مورد ارزیابی قرار گرفت و امسال این ارزیابی در تمامی مدارس این شهرستان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار