جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در سال 97 برگزار شد

سمیرم/اصفهان(پانا)_اولین جلسه شورای آموزش و پرورش سمیرم در سال 1397 با حضور نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار ،کلیه اعضا و روسای شورای اسلامی شهرهای ونک، کمه،حنا در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش سمیرم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در سال 97 برگزار شد

در ابتدای جلسه مدیر آموزش وپرورش سمیرم ضمن تبریک سال نو ، انتصاب فرماندار جدید را فال نیک و نقطه مثبت عرصه مدیریتی شهرستان دانست.

محمد نادری در ادامه دستورات جلسه را عنوان و مساعدت و همفکری و مصوبات محکم و عملیاتی را خواستار شد .

نادری آموزش وپرورش را میدان توانستن علی رغم نداشتن سرمایه مالی معرفی نمود و از عدم اولویت آموزش وپرورش در نگاه کلان مسئولیتی ابراز تاسف نمود .

نادری تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز را یک فرصت جدید برای استفاده از بنیاد برکت و سایر خیرین دانست و از زحمات نماینده شهرستان در این خصوص تشکر نمود .

نماینده مردم سمیرم درمجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات مسئولین آموزش وپرورش ، خواهان همدلی وهمفکری بیشتر با آموزش وپرورش شد و بطور خاص از مساعدت مالی آموزش وپرورش که در ایام نوروز بالغ بر 30 میلیون پول نقد و 700 بسته حمایتی متعدد به دانش آموزان کم بضاعت تشکر و قدر دانی نمود .

سلیمی بر توجه ویژه به آموزش وپرورش و جایگاه آن در رشد وترقی یک کشور تاکید کرد و افزود:اگر نگاه ها به سمت فرهنگی وآموزشی دوخته شود،کارها به نحو احسن پیش می رود.

در ادامه فرماندارسمیرم ضمن تبریک ایام و ابراز خرسندی ، بر اولویت قرار دادن آموزش وپرورش صحه گذاشت.

محمد جعفرزاده هدف اصلی شورای آموزش و پرروش را استفاده از ظرفیت کلیه ارگان ها جهت پیشبرد برنامه های تعلیم و تربیت دانست و بیان داشت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به رفع مشکلات عدیده نیست، باید از پتانسیل کلیه ادرات، ارگان های عمومی و خصوصی و عموم مردم در این زمینه استفاده نماییم.

در پایان جعفرزاده ضمن جمع بندی مطالب مطرح شده بر بحران کم آبی و ارائه راهکارهای برون رفت اشاره داشت و آموزش صحیح مصرف را امری جدی و از جمله اولویت ها برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار