رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین خبرداد:

بازدید بیش از 80 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان قاینات

قاین (پانا) ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین از بازدید بیش از 80 هزار نفر از بقاع متبرکه قاین در طرح آرامش بهاری خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۰۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بیش از 80 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان قاینات

حجت الاسلام حسین رحیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات اظهارکرد:طرح آرامش بهاری یکی از طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه است که هرساله در ایام نوروز در بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا می شود .

وی با بیان این که امسال در 6 بقعه شهرستان قاینات طرح آرامش بهاری اجرا شد گفت: در 5 بقعه شهرستان روحانیون بومی و اعزامی از قم مستقر بودند و برنامه های فرهنگی و مذهبی را اجرا کردند.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه قاین درادامه گفت: از 25 اسفند تا 13 فروردین 97 با اجرای طرح آرامش بهاری در بقعه های شاخص شهرستان و همچنین سایر بقاع متبرکه 80 هزار و 582 نفر از 13 بقعه شهرستان قاین بازدید کردند .

وی افزود: در این مدت بیشترین بازدید کنندگان در روز 13 فروردین با 28 هزار و 290 نفر بوده است که بیشترین زائرین مربوط به بقعه امام زادگان حسن و افضل(مزارنو) بوده است .

رحیمی در ادامه اظهارکرد: در طول اجرای طرح آرامش بهاری 4هزار و 252 نفر در 13 بقعه شهرستان اسکان داده شده اند .

وی گفت: 5 هزار و 780 نفر نیز از خیمه های معرفت و غرفه کودک در طرح آرامش بهاری بازدید داشته اند و 935 نفر نیز مشاوره دینی و پاسخ به سوالات شرعی دریافت کرده اند .

حجت الاسلام رحیمی از توزیع 4هزار جایزه دربین کودکان و نوجوانان و همچنین بازدید کنندگان از خیمه های معرفت در ایام نوروز امسال به همت اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان خبرداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار