فعالیت های نوروزی فرماندار ویژه شهرری

شهرری (پانا)- فرماندار ری در هفته اول سال 97 از مراکز اسکان، بیمارستان ها و پایگاههای امداد جاده ای بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۰۹۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های نوروزی فرماندار ویژه شهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در سال جدید با همراهی رئیس اداره بازرسی و روابط عمومی فرمانداری با حضور در بیمارستانهای فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر شهرستان ری ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستانها و بررسی روند رسیدگی به بیماران و نحوه خدمات دهی به آنان با اهدای شاخه گل سال نو را به پرسنل بیمارستان تبریک گفتند.

وی همچنین در نخستین ساعات سال جدید با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده ای و یگان امداد هوایی جمعیت هلال احمر مستقر در عوارضی تهران قم و همچنین پایگاه این جمعیت مستقر در حسن آباد فشافویه از این پایگاه بازدید کرد.

جمالی پور در بازدیدی دیگر با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران و جمعی از مسئولین شهرستان در مراکز اسکان موقت مسافرین نوروزی و کاروانسرای شاه عباسی حضور یافته و از نحوه خدمات رسانی به مردم از نزدیک در جریان قرار گرفت.

شایان ذکراست، فرماندار ویژه شهرری درسایر برنامه هابا همراهی حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش، صفوی شهردار منطقه و جمعی از مسئولین با حضور در مرکز آموزش و درمانی رازی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز از بیماران بستری در این مجموعه عیادت و با اهدای شاخه گل سال نو را به آنها تبریک گفتند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار