مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران:

جانبازان سرافراز نقش بی‌بدیلی در انتقال فرهنگ ایثار به جامعه دارند

اسلامشهر (پانا)-مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران در دیدار با جانبازمعززدر شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: همه ما مدیون جانبازی‌ها و جان‌فشانی شهدا و جانبازان گران‌قدر هستیم.

کد مطلب: ۸۰۹۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان سرافراز نقش بی‌بدیلی در انتقال فرهنگ ایثار به جامعه دارند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، عبدالله مرتضوی در دیدار با جانبازسید جمال واقفی در شهرستان اسلامشهراظهار داشت:عزت و سربلندی جامعه اسلامی ما در عرصه‌های داخلی و خارجی در سایه از خود گذشتگی و خون پاک شهدا، جانبازان و ایثارگران حاصل‌شده است.
وی در ادامه ایثار و از خود گذشتگی را دو ویژگی مهم جانبازان دانست و گفت: جانبازان نقش بی‌بدیلی در انتقال فرهنگ ایثار به جامعه دارند.
مرتضوی با بیان اینکه جانباز اجر شهید دارد و عطر شهید از آن‌ها استشمام می‌شود، بیان کرد: کسی که می‌خواهد با سعادت زندگی کند باید عقیده خوب و خالص داشته باشد و این آرامشی که امروز در آن به سر می‌بریم را مدیون جان‌فشانی ایثارگران هستیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران تاکید کرد: برای پی بردن به مقام و منزلت جایگاه شهدا باید از آیات قرآن کریم بهره گرفت، آن‌گونه که قرآن کریم می‌فرماید، شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار