معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

امور تربیتی نهادی است که از زمان تاسیس خود روز بروز در جهت تعالی قدم برداشته است

فشافویه (پانا) - با حضور امام جمعه فشافویه، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ، رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین فشافویه آئین تجلیل از مربیان و فعالان حوزه پرورشی شهرستان فشافویه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فشافویه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی نهادی است که از زمان تاسیس خود روز بروز در جهت تعالی قدم برداشته است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با تبریک ایام گرامیداشت امور تربیتی گفت: امور تربیتی از بدو انقلاب بر اساس رسالتش تربیت دینی دانش آموزان و زدودن افکار طاغوتی و انحرافی را بر عهده داشته است بدن هیچ حمایتی شروع بکار کرد و با گذشت زمان هم که با شهادت بسیاری از دلسوزان می توانست دچار خلل شود اما کماکان با همان اهداف والای خود وتلاش دلسوزان به ادامه مسیر پرداخت.

وی بیان داشت: در حوزه پرورشی ما با سه سیاست کاری فعالیت خود را به پیش خواهیم برد؛ اول ترویج فرهنگ قرآن ،عترت و نماز که همه فعالان این حوزه باید برای ترویج ببرنامه های این حوزه تلاش کنند.

دوم،مهارت محوری که نقطه گم شده در آموزش پروش است که هم اکنون در حال گذر از این مرحله هستیم و سوم ایجاو پویایی وامید در سطح مدارس.

هاشمی با ارزشمند خواندن فعالیت همکاران حوزه پرورشی افزود: اولین خطایی که ما میتوانیم انجام دهیم کوچک دانستن تلاشهایمان است.امروز گرایش به مدرسه محوری است،نهادی که بیشترین مسولیت را بر عهده دارد پرورشی است، پس اگر منتظر اجرای سند تحول بنیادین توسط کسانی که آنرا تنظیم کرده اند باشیم،موفق نخواهیم بود.

وی گفت:تربیت متوازن راهنمای ماست که بتوانیم کاری که دز سطح مدرسه مورد نظر است را پیش ببریم، کارهای خورد در سطح مدرسه برای دانش آموز پیش برنده است اما حس لبخند یک مربی به موقع زده باشد سالها از ذهن دانش آموز خارج نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار