گردهمایی ائمه جماعت مدارس شهرستان زیرکوه برگزار شد

زیرکوه(پانا)-به مناسبت گرامی داشت روز امورتربیتی و تربیت اسلامی ،همایش طلایه داران تربیت اسلامی در زیرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی ائمه جماعت مدارس شهرستان زیرکوه برگزار شد

صبح امروز به مناسبت گرامی داشت روز امورتربیتی و تربیت اسلامی ،همایش طلایه داران تربیت اسلامی با حضور امام جمعه،‌معاون فرماندار و جمعی از مسئولان و مربیان و معاونین پرورشی،‌مشاوره و تربیت بدنی و سلامت مدارس ،در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش در زیرکوه برگزار شد.

علیرضا مهدی پور مدیر آموزش و پرورش زیرکوه در این مراسم باتبریک ۸ اسفند گفت: امیدواریم در آموزش و پرورش توانسته باشیم در حوزه تعلیم و تربیت و بحث توجه به مسائل دینی آن تربیت لازم را برای دانش آموزان بیان کرده باشیم.

مهدی پور خاطرنشان کرد:آنچه برای ما مهم است توجه به امر نماز و بویژه نماز اول وقت است و نماز اول وقت به عنوان یک برنامه ویژه در همه مدارس شهرستان برگزار می شود.
وی ادامه داد:در ۵۴ مدرسه امام جماعت روحانی حضوردارد و نماز جماعت با حضور امام جماعت روحانی برگزار می شود.

مهدی پور گفت: در حوزه تربیت بدنی در سال جاری 540 دانش آموز شهرستان در مسابقات ورزشی به رقابت پرداختند و عناوین خوبی در سطح استان خصوصا در رشته دو و میدانی کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه تاکید کرد: آن چیزی که در آموزش و پرورش به آن معتقدیم ، بحث توجه به مسائل تعلیم و تربیت در کنار یکدیگر است و آموزش و پرورش را به عنوان دوبال می دانیم که هر کدام شکسته شود، باعث خلل در روند پیشرفت دانش آموزان خواهد شد.

وی بیان داشت: امیدواریم در آموزش و پرورش دانش آموزانی تربیت کنیم که از نسل حسین فهمیده ها باشند و جا پای شهدای دانش آموز و معلمان شهید بگذارند.

ضمناً در این همایش از پیشکسوتان و فعالان حوزه پرورشی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار