رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری:

تجلیل از هزار مادر شهید در شهرری در روز بیستم اسفند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: سال گذشته سه هزار دیدار با خانواده شهدا داشته ایم و برای سومین سال متوالی در روز ۲۰اسفند ماه تجلیل از هزار مادر شهید داریم که در سطح کشور چنین کاری کمتر اتفاق می افتد.

کد مطلب: ۸۰۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از هزار مادر شهید در شهرری در روز بیستم اسفند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در نهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری گفت: شهرستان ری دارای دو هزار و ۷۰۰ شهید دفاع مقدس، ترور و انقلاب، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز، ۴۸۶ آزاده و ۱۳۰ شهید مدافع حرم است که در کل کشور دومین رتبه را در تقدیم شهدای مدافع حرم داریم.

وی افزود: حقوق خانواده ها، تسهیلات مختلف و پرداخت پاداش های بازنشستگی از جمله وظایف بنیاد شهید است که امروز مهمترین کار ما پرداخت حقوق ماهیانه و شهریه دانشجویان است.

نصرالله با اشاره به شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در اساسنامه بنیاد شهید چهار مورد از ۲۵ مورد آن مربوط به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مابقی مربوط به بحث معیشتی خانواده ها است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ادامه داد: مراجعه پزشک بالینی به خانواده های شهدا و پرداخت معوقات بازنشستگی از دیگر اقداماتی است که در سالهای اخیر انجام شده است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار