با حضور معاون مدیر کل و مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر ری:

اولین کتابخانه تحت وب مدرسه در استان تهران افتتاح شد

شهرری (پانا) - در این طرح کتابخانه ی مدرسه از طریق نرم افزاری ویژه توسط درگاه وب به تمامی کتابخانه های شهرداری در سطح استان تهران متصل شده و دانش آموزان می توانند کتاب مورد نظر خود را در این بانک اطلاعاتی یافته و به دست بیاورند .

کد مطلب: ۸۰۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین کتابخانه تحت وب مدرسه در استان تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران،اولین کتابخانه تحت وب مدرسه در سطح استان تهران با حضور محمد اسد نژاد معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری و شخصیت های محلی در مدرسه ی امام حسن مجتبی ( ع ) اففتاح شد .
بنا بر این گزارش مدیر آموزش و پرورش ناحیه ی 2 شهر ری گفت : در این طرح دانش آموزان می توانند از طریق درگاه وب کتابخانه مدرسه ی خود که به بانک اطلاعاتی کتابخانه های سطح استان متصل است منبع مورد نظر خود را جستجو نموده و کتابخانه هایی که آن کتاب را امانت می دهند پیدا کنند . سپس از طریق کارتی که مدرسه در اختیار آنها قرار داده و در تمامی این مراکز معتبر است کتاب مورد نظر را به امانت بگیرند . اسد نژاد توضیح داد کتابخانه تحت وب با کتابخانه الکترونیکی متفاوت است . در این طرح تمامی کتابها کاغذی هستند و آنچه اهمیت دارد دسترسی به منبع مورد نظر در کتابخانه هاست .

محمد اسدنژاد:با تاکید براین که کتابخانه های مدارس قلب پژوهشی آموزش و پرورش به شمار می آیند گفت : در تفاهم نامه ای که به زودی با معاونت فرهنگی و هنری شهرداری تهران منعقد میگردد تمامی مدارسی که زیر ساخت لازم را داشته باشند در این طرح قرار خواهند گرفت .

شایان ذکر است: کتابهای کتابخانه های مدارسی که مشمول طرح باشند نیز رده بندی شده و برای استفاده ی اعضاء در بانک اطلاعاتی مدرسه قرار دارند.

/خبرنگار:هستی رفیعی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار