جشن نیکوکاری در مدارس ناحیه دو ری برگزار شد

شهرری (پانا) - جشن نیکوکاری با حضور دانش ‌آموزان در مدارس آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری وبه صورت پایلوت در دبستان شهید ثانی به منظور ترویج فرهنگ نوع دوستی با حضور جمعی از کارکنان اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری و شهرداری منطقه 20 تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در مدارس ناحیه دو ری برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،غلامی کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران،در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان مراسم وتبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن گفت:جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که طی آن جمع آوری می شود به لحاظ معنوی ، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکرد های ویژه ای است که از جمله آنها می توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.

وی در ادامه افزود:نوع دوستی و کمک به همنوع از دیدگاه آیین الهی و جهانی اسلام امری ذاتی و فطری است و در واقع خداوند متعال تمایل به کمک کردن به همنوعان را به صورت یک شناخت در قلب هر بشری الهام کرده است ،بدین مفهوم که عمل نیکوکاری به صورت نور الهی در قلب و سرشت انسان وجود دارد.

مدیر دبستان شهید ثانی در ادامه مراسم جشن نیکوکاری ، ترغیب احساسات دانش آموزان برای کمک به دانش آموزان نیازمند را از اهداف برپایی این جشن ذکر کرد.

اشرف سادات موسوی افزود: بیش از 200 پاکت مهربانی در بین دانش آموزان برای شرکت در جشن نیکوکاری توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده بین دانش آموز نیازمند تقسیم خواهد شد، گفت: امروز جشن نیکوکاری در مدارس تبدیل به یک فرهنگ شده است.شایان ذکر است معاون پرورشی و سایر کارکنان مدرسه جهت برگزاری این مراسم هر کدام به نوبه خود از حضور مسئولان محترم تقدیر وتشکر کردند.


/خبرنگار:امیر حسین سهرابی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار