مدیر کل فرودگاههای استان خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح سه طرح فرودگاهی در بیرجند

بیرجند( پانا) - مدیر کل فرودگاههای استان خراسان جنوبی گفت:سه طرح فرودگاهی با یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در بیرجند به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۰۴۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سه طرح فرودگاهی در بیرجند

مرکز مانیتورینگ و حراست فرودگاه بین المللی بیرجند و یک باب نمازخانه در محوطه این فرودگاه صبح امروز با حضور فیروزی پور مدیرکل حراست شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران افتتاح شد.

هادی سلامی مدیر کل فرودگاههای استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: برای ساخت و تجهیز این طرحها بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


سلامی افزود: با توجه به لزوم ایمنی فرودگاه بین المللی بیرجند احداث مرکز مانیتورینگ فرودگاه در زمینی به مساحت 260 متر مربع از سال 94 در دستور کار قرار گرفت که برای ساخت آن 500 میلیون تومان و برای تجهیز مرکز مانیتورینگ، 700 میلیون تومان هزینه شده است.


وی با بیان اینکه هم اکنون 70 درصد طرح احداث مرکز مانیتورینگ به اتمام رسیده و قابل استفاده است گفت: 500 میلیون تومان دیگر برای تکمیل این طرح نیاز است همچنین برای ارتقای ایمنی پروازهای این فرودگاه، 28 دوربین در نقاط مختلف نصب شده است.


مدیرکل فرودگاههای استان از تلاش برای راه اندازی ساختمان اداری و برج مراقبت فرودگاه طبس در سال آینده خبرداد و افزود: مرکز مانیتورینگ این فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد.


همچنین نمازخانه فرودگاه بیرجند با زیربنای 250 متر مربع و با هزینه 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار