در شهرستان بدره صورت گرفت

برگزاری نشست‌های بین نسلی با همت امور بانوان در شهرستان بدره

ایلام (پانا) - نشست بین نسلی با رویکرد « فضای مجازی و نماز» با حضور مدیر آموزش و پرورش، کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، دانش آموزان و اولیا دانش آموزان آموزشگاه حضرت زینب (س) در محل کانون شهید مدرس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست‌های بین نسلی با همت امور بانوان در شهرستان بدره

نشست بین نسلی با رویکرد «فضای مجازی و نماز» با حضور مدیر آموزش و پرورش، کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان آموزشگاه حضرت زینب(س) در محل کانون شهید مدرس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره برگزار گردید.

در این نشست که با همت والای امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش و همچنین مدیریت آموزشگاه حضرت زینب(س) و با مدرسی حجت بلوچی برگزار گردید.

مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش بدره ضمن خیر مقدم به اولیا و دانش آموزان آموزشگاه حضرت زینب (س) و همچنین تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و فرا رسیدن روز زن، در خصوص اهمیت فضای مجازی و نماز اظهار داشت که فضای مجازی فرصت های بسیار متعددی در اختیار ما قرار داده است، زیرا فضای مجازی مرز جغرافیایی ندارد، و فضای مجازی فرصت هایی دارد که می توانیم برای ترویج و تبیین نماز از آن در سراسر دنیا استفاده کنیم.

سپس دکتر بلوچی به عنوان مدرس این دوره بیان کرد که فضای مجازی ضمن اینکه فرصت های فراوانی را برای پیشرفت به وجود می آورد، ارتباط مستقیمی نیز با آسیب های اجتماعی دارد. فضای مجازی باید در درون خانواده ها مدیریت شود و اولیا با برنامه ریزی و مدیریت مطلوب، زمینه استفاده ی مناسب دانش آموزان را از فضای مجازی فراهم آورند.

ایشان همچنین اظهار داشت که آموزش و پرورش از طریق برگزاری دوره ها و کارگاه های سواد رسانه ای می تواند با آگاهی بخشیدن به دانش آموزان و اولیا دانش آموزان، تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کند.

در پایان جلسه اولیا و دانش آموزان سؤالاتی را در خصوص نماز و فضای مجازی مطرح کردند که دکتر بلوچی پاسخگوی اولیا در این زمینه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار