کارشناس امور بانوان ناحیه ۲ کرج :

برگزاری نشست امور بانوان و جوانان استان با محوریت آسیب شناسی دانش امو

کارشناس امور بانوان از برگزاری جلسه امور بانوان مناطق 8 گانه استان البرز در سالن شهید باهنر ناحیه 2 کرج خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۴۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

مژگان باقر زاده کارشناس امور بانوان و جوانان استان البرز در گفتگو با خبر نگار پانا در خصوص آسیب های اجتماعی دانش آموزان در مدارس بر ضرورت فرهنگ سازی در این عرصه اشاره کرد و گفت: آموزه های دینی بر اساس توانایی ها و استعداد های انسان ها، مدیریت خارج از خانه را بر دوش مردان و مدیریت امور خانه را بر دوش زنان گذاشته است؛ اگر زنان بخواهند در عرصه های خارج از خانه ورود یابند، باید بر اساس فرهنگ اسلامی حضور یابند.

وی پیشبرد برنامه‌های آموزشی و تربیتی مبتنی بر تعالیم دینی را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانش آموزان و جوانان موثر و کار ساز دانست و اظهار کرد ارتقای سلامت دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین دغدغه های آموزش و پرورش است .

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش البرز مسئله اینترنت و وابسته شدن دانش آموزان به شبکه های مجازی را از دیگرآسیب های اجتماعی پرخطر در جامعه عنوان کرد .

وی در ادامه گفت : هر جامعه‌ای متناسب با شرایط ، فرهنگ ، رشد و انحطاط خود با انواعی از انحرافات و مشکلات روبروست که تاثیرات مخربی روی فرآیند ترقی آن جامعه دارد لذا با در دستور کار قرار دادن این جلسات در مدارس در سال تحصیلی جدید تلاش کنیم تا زمینه شناخت افراد را نسبت به آسیب های اجتماعی ارتقاء دهیم.

در پایان هر کدام از کارشناسان مناطق نظرات و مطالب مطرح شده خود را بیان کردند و از رتبه های اول تا سوم مسابقه کتابخانی به مناسبت روز زن تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است که زهرا اسماعیل پور از ناحیه 2 کرج موفق به کسب رتبه اول مسابقه کتابخانی استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار