برگزاری بیست نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی در شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری رقابت های علمی تخصصی در مناطق شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی در شهرستان های استان تهران

محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرسستان های استان تهران در این باره گفت: بیست و نهمین دوره رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی بطور همزمان در 15 منطقه از مناطق شهرستانهای استان برگزار گردید.

وی، افزود: در این دوره از مسابقات که در دو بخش خواهران و برادران و بصورت علمی و عملی برگزار شد 400 نفر معلم تربیت بدنی با یکدیگربه رقابت پرداختند.

رحیم،با اشاره نقش بسار مهم دو مقوله علمی و عملی در امر آموزش و پرورش دانش آموزان ،تصریح کرد: رقابت های علمی تخصصی با هدف به روز رسانی اطلاعات معلمان ورزش در بخش علمی و حفظ سلامت و تندرستی و نشاط در بخش عملی برگزار می گردد .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،در پایان خاطرنشان کرد:مسابقات استانی در بهار سال آینده برگزار خواهد شد که با پیش بینی های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در بالاترین سطح کیفی معلمین شایسته را جهت مرحله کشوری انتخاب نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار