فرماندار قرچک: گاز قرچک با اجرای پروژه خط 20 اینچ تقویت می‌شود

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک گفت: گاز شهرستان قرچک به‌خصوص در منطقه باقرآباد با اجرای پروژه خط 20 اینچ تقویت می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار قرچک: گاز قرچک با اجرای پروژه خط 20 اینچ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مسعود مرسل پور در بازدید از اجرای پروژه خط گاز 20 اینچ شهرستان قرچک گفت: پروژه خط گاز 20 اینچ شهرستان قرچک به‌منظور تقویت گاز در این شهرستان توسط شرکت ملی گاز ایران در حال اجرا است و امیدواریم به‌زودی این پروژه به اتمام برسد تا شاهد رفع کمبود گاز با توجه به رشد جمعیت سرشماری سال 95 در این شهرستان باشیم.

وی افزود: با احداث این خط، کمبود گاز موردنیاز شهرستان‌های قرچک و ورامین رفع خواهد شد و تکمیل این پروژه سبب تقویت مدیریت شبکه گاز قرچک خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: جهت تقویت گازرسانی به شهرستان‌های ورامین، قرچک و منطقه باقرآباد و همچنین گازرسانی به شهرک صنعتی قرچک، خط لوله گاز 20 اینچ به طول حدود 10 کیلومتر از ایستگاه تقلیل فشار گاز مقیم آباد شروع و در مسیر کمربندی جنوبی تا میدان پویینک ادامه خواهد داشت که با تلاش شبانه‌روزی شرکت گاز استان تهران با هزینه‌ای بالغ‌بر دونیم میلیارد تومان در حال اجرا است.

مرسل پور اظهار داشت: یکی از مشکلات ما نبود گاز در شهرک صنعتی قرچک بود که با اجرای این پروژه مشکل صنایع و صنوف این شهرک برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد این خط انتقال گاز به شهرستان قرچک، حدود 120 هزار مترمکعب گاز به سمت این شهرستان هدایت می‌شود.

شایان ذکر است ،مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک به همراه علیرضا رشیدیان معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری، عبدالعلی شیرازی رئیس اداره گاز و ایرج شیر نژاد رئیس شورای اسلامی شهر قرچک از مراحل اجرای پروژه خط گاز 20 اینچ شهرستان قرچک بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار