معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان:

1200 مربی و معاون پرورشی در مدارس استان کردستان فعالیت می‌کنند

سنندج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش کردستان از فعالیت تربیتی یک هزار و 200 مربی و معاون پرورشی در مدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
1200 مربی و معاون پرورشی در مدارس استان کردستان فعالیت می‌کنند

حجت الله نریمانی معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان در شورای هماهنگی این معاونت با گرامیداشت یاد و خاطره معماران تعلیم و تربیت، شهیدان رجایی و باهنر، هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی را به مربیان و معاونین پرورشی و تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

وی با بیان اینکه هشتم لغایت 14 اسفند به عنوان هفته تربیت اسلامی نام گذاری شده است؛ همزمان با هفته تربیت اسلامی ویژه برنامه هایی در واحد های اداری و آموزشی استان برگزار می شود .

نریمانی با بیان اینکه یک هزار و 200 مربی و معاون پرورشی متولی فعالیت های تربیتی در مدارس استان هستند؛ گفت: از این تعداد 715 نفر به عنوان معاون پرورشی و 485 نفر نیز به عنوان مربی پرورشی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برنامه های هفته تربیت اسلامی، اجرای برنامه سپاس مربی با همکاری سازمان دانش آموزی، تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری، تجلیل از شهدای امور تربیتی، تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی، غبار روبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا را از مهم ترین این برنامه ها عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان افزود: انتظار می رود با توجه به نقش فعالیت های تربیتی در مواجهه با آسیب های اجتماعی مسئولین و دست اندرکاران جهت احیای واقعی فعالیت های پرورشی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری می باشد؛ هم به لحاظ مالی و امکانات و هم جذب نیروی انسانی کارآمد عنایت ویژه ایی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار