تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت سودآموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره)

همکاری معاونت سوادآموزی استان اصفهان با کمیته امداد امام خمینی (ره)

اصفهان (پانا) _ معاون مدیرکل آموزش و پرورش گفت : امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاههای اجرایی بویژه کمیته امداد در سال آینده جمعیت بیشتری از مددجویان را تحت پوشش قرار بدهیم.

کد مطلب: ۸۰۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
همکاری معاونت سوادآموزی استان اصفهان با کمیته امداد امام خمینی (ره)

به منظور عملیاتی شدن تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نهضت سودآموزی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) و مبادله تفاهم نامه استانی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در ارائه آموزشهای سوادآموزی و توسعه عدالت آموزشی و کاهش بی سوادی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) جلسه ای با حضور معاونت سوادآموزی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ، معاونت فرهنگی کمیته امداد ، رئیس اداره و جمعی از کارشناسان در سالن جلسات امداد تشکیل شد .

امید قائمی معاون نماینده مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشریح اهداف تفاهم نامه به رتبه کشور در بین سایر کشورها و تعداد بی سواد باقیمانده در گروه هدف( 49-10 ) سال مطالبی به جلسه ارائه و اظهار امیدواری نمودند با همکاری دستگاههای اجرایی بویژه کمیته امداد بتوانیم در سال آینده جمعیت بیشتری از مددجویان را تحت پوشش قرار بدهیم . در ادامه شیران مدیرکل کمیته امداد با اشاره به تجارب گذشته در زمینه سوادآموزی و فعالیت هایی در این زمینه با همکاری سوادآموزی انجام شده اظهار خرسندی نموده با عملیاتیشدن تفاهم نامه منعقده و حمایت هایی که صورت می گیرد بتوانیم عملکرد بهتری در زمینه جذب بی سوادان ارائه نماید.

در پایان پس از جمع بندی مطالب با تفاهم نامه منعقده بین دو دستگاه مورد مبادله قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار