مدیر دانش آموزی کردستان به پانا خبر داد:

برگزاری"جشن سپاس مربی" با محوریت پیشتازان سازمان دانش آموزی درسطح مدارس کردستان

سندج(پانا)_مدیر دانش آموزی استان کردستان گفت:"جشن سپاس مربی" با محوریت پیشتازان سازمان دانش آموزی در سطح مدارس استان کردستان با دو رویکرد اساسی " مدرسه محوری" و "دانش آموز باوری" برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۰۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری"جشن سپاس مربی" با محوریت پیشتازان سازمان دانش آموزی درسطح مدارس کردستان

مدیر دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا کردستان با اعلام این خبر گفت :هشتم اسفند ماه، سالروز بر آمدن نهال ارزشمند و مقدس امور تربیتی، یادگار جاودانه شهیدان رجایی و باهنر است، که توانست نظام تعلیم و تربیت اسلامی را منور به نور دین و تربیت دینی سازد و صدقه جاریه ای باشد که جان های تشنه معرفت و آگاهی را سیراب کند.

عبداللهی در ادامه گفت:در آستانه فرا رسیدن روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، فرصت را مغتنم دانسته تا از ظرفیت پر شور و نشاط قریب به 21 هزار دانش آموز و 700 مربی پیشتاز استان کردستان به عنوان فراگیر ترین تشکل دانش آموزی و بازوی توانمند حوزه پرورشی و امور تربیتی در مدارس استفاده مطلوب کنیم.

مدیر دانش آموزی استان کردستان گفت در همین راستا" جشن سپاس مربی " با محوریت پیشتازان سازمان دانش آموزی در سطح مدارس استان کردستان با دو رویکرد اساسی " مدرسه محوری " و " دانش آموز باوری " برای رسیدن به اهداف ذیل برگزار می شود.

1- توجه به نقش ارزنده مربیان محترم پرورشی و تقدیر از این عزیزان

2-تبیین و تعمیق شناخت دانش آموزان نسبت به جایگاه و مقام مربی پرورشی

3-بروز توانایی ها و توانمندی های تشکل پیشتازان عضو سازمان دانش آموزی در اجرای برنامه ها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار