مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

تکریم و بزرگداشت مقام معلم، تکریم و بزرگداشت تمام خوبی هاست

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم که با حضور جمعی از معاونین و کارشناسان مدیریت ناحیه برگزار شد گفت: تکریم و بزرگداشت مقام معلم، تکریم و بزرگداشت تمام خوبی هاست.

کد مطلب: ۸۰۰۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و بزرگداشت مقام معلم، تکریم و بزرگداشت تمام خوبی هاست

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از معاونین و کارشناسان دوایر مختلف مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، برگزار شد.

بهروز نصیری در این جلسه که اولین جلسه این ستاد در سال 96 بود گفت: با عنایت به مصوبه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در خصوص واسپاری وظیفه انتخاب معلمان شایسته به مدیریت مناطق و به تبع آن مدیران مدارس، باید تلاش شود افرادی انتخاب شوند که واجد ویژگی‌های مورد اشاره در سند تحول بنیادین باشند.

وی در ادامه گفت: تمام معاونت ها و کارشناسان اداره متبوع باید با استفاده از تمام پتانسیل خود تلاش کنند تا علاوه بر انتخاب افراد شایسته تجلیل از مقام معلم در سال جاری به نحوی کاملا شایسته و درخور شأن و مقام همکاران فرهنگی باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص اجرای مراسم و برنامه های تکریم و تجلیل از معلمان منطقه و مشارکت دانش آموزان در مراسم های مختلف، هماهنگی با نهادها و سایر ادارات جهت اجرای برنامه تکریم از مقام معلم ، بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار