نخستین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در دماوند برگزار شد

دماوند (پانا) - اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان دماوند به منظورهماهنگی و برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته مقام معلم با حضورمدیر آموزش و پرورش برگزارشد.

کد مطلب: ۸۰۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در دماوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند در اجرای بخشنامه اداره کل در خصوص انتخاب معلمان نمونه منطقه و به منظورهماهنگی و برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته مقام معلم با حضور رئیس آموزش و پرورش و اعضای ستاد در سالن جلسات اداره برگزارشد.

پورفتحی رئیس آموزش و پرورش دماوند با اشاره به مقام و جایگاه رفیع معلم، از اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت هفته مقام معلم خواست: اجرای برنامه ها متناسب با شأن و مقام و منزلت فرهنگیان، و با برنامه ریزی دقیق و به طور شایسته انجام پذیرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و روز معلم خواستار پیشنهادات و راهکارهای مناسب جهت گرامیداشت هفته معلم شد و به هماهنگی، همفکری و همکاری کلیه اعضا و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر برنامه های گرامیداشت هفته مقام معلم ، بررسی مستندات و اعمال امتیازات و پرهیز از هرگونه اعمال نظر شخصی تأکید کرد.

در ادامه جلسه، افسانه علی طاوسی دبیر ستاد گرامیداشت هفته مقام معلم ضمن قرائت و تشریح شیوه نامه مربوط خواستار همکاری اعضای ستاد و کلیه کارشناسان اداره جهت بر گزاری هرچه بهتر و شایسته تر برنامه های گرامیداشت هفته مقام معلم شد.

در این جلسه هریک از اعضا درخصوص نحوه گرامیداشت هفته معلم به تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

/خبرنگار:زهرا نجاتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار