تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسماعیل هنیه

تهران (پانا) - مردم دارالمجاهدین همدان در تجمعی حادثه ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تجمع مردم همدان در محکومیت ترور اسماعیل هنیه

در این تجمع خودجوش مردمی که با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی عصر روز چهارشنبه در آستان مقدس امامزاده عبدالله برگزار شد، شرکت کنندگان تجدید عهد ، اعلام همبستگی و همدردی خود را با خانواده محترم و یاران و همرزمان شهید اسماعیل هنیه اعلام کردند.

حاضران در این تجمع ، ضمن در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از اسماعیل هنیه ‌و پرچم‌های ایران و فلسطین‌ شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، سر دادند.

تجمع کنندگان در این محل همچنین حمایت خود را از انتفاضه فلسطین برای احقاق حق خود اعلام کردند و کشتار زنان و کودکان فلسطینی را نشانه ددمنشی رژیم صهیونیستی خواندند.

حاضران در این تجمع حمله رژیم صهیونیستی به محل سکونت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را خارج از همه قواعد بین المللی دانسته و ضمن محکوم کردن آن خواستار پاسخ مناسبت و پشیمان کننده به این جنایت شدند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از روز گذشته (۹ مرداد) برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت بامداد امروز (۱۰ مرداد) همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار