همایش مدیران جدیدالانتصاب دوره ابتدایی در نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - همایش آموزشی مدیران جدیدالانتصاب شهرستان نیشابور و قطب شهید‌شوشتری در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش مدیران جدیدالانتصاب دوره ابتدایی در نیشابور برگزار شد

سید‌مهدی قاضی معاون مدیر‌کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد (ع)، تفکر جهادی و وجود مدیران دغدغه‌مند و پرتلاش را یکی از نیازهای اصلی دستگاه تعلیم و تربیت معرفی کرد و گفت: مدیران مدارس عامل اصلی رشد و توسعه در آموزشگاه آموزش و پرورش به شمار می‌روند.

سید‌مهدی قاضی افزود: سه ضلع مهم سیستم تعلیم و تربیت یعنی دانش‌آموز، معلم و اولیاء می‌توانند با مشارکت، همدلی، مسئولیت‌پذیری و استفاده از پتانسیل خیرین نیک‌اندیش، آموزش و پرورش را به اهداف تبیین شده برساند.

وی ادامه داد: شما نیمه اصلی سال را سپری کرده و امروز دارای تجربه کافی هستید و بسیاری از شما در همین زمان اندک، مدیریت خوب و با درایت را عملیاتی کردید؛ نظم در امور، قدرشناسی، اخلاق نیک، خرد جمعی و مشارکت، کار دلی و خداپسندانه، توجه به ساحت‌ها مختلف تربیتی و آموزشی و همدلی از رموز اصلی موفقیت در آموزشگاه است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر برپایی نماز در مدارس، خاطرنشان کرد: خروجی مدارس باید دانش آموز رشد یافته و تمام‌ساحتی باشد و یقین بدانید که اولین رمز موفقیت یک آموزشگاه، آرامش، همدلی و رفاقت است.

سید‌مهدی قاضی به نقش پررنگ و تاثیرگذار اولیاء در مدارس پرداخت و اضافه کرد: هیچ مدرسه‌ای موفق نخواهد بود مگر اینکه انجمن اولیای موفقی داشته باشد و می‌بایست با هماهنگی لازم، ارزیابی درست از کلاس‌ها و تک تک دانش آموزان در مسیر عدالت آموزشی و توجه به مدارس کم برخوردار قرار گیریم.

وی اظهار کرد: روز‌مرگی مانع رشد انسان‌هاست و تلاش کنید همواره تحول در امور را در دستور کار خود قرار دهید.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار