دعوت مراجع عظام تقلید از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

قم (پانا) - تعدادی از مراجع عظام تقلید در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مراجع عظام تقلید از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

آیات عظام جوادی آملی، نوری همدانی و مکارم شیرازی در سخنان و پیام‌های خود از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

آیت‌الله «عبدالله جوادی آملی» امروز در حاشیه مراسم عمامه‌گذاری طلاب به مناسبت عید سعید مبعث اظهار داشت: سعی کنید پرچم انقلاب را تا زمان ظهور حضرت حجت(عج) حفظ کنید و به دست او بدهید و همه در مراسم 22 بهمن شرکت کنید و کاری کنید که جای پیامبر بنشینید که این راه شدنی است.

این مرجع تقلید افزود: در آستانه 22 بهمن هستیم و امیدواریم همه شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب با شهدای کربلا محشور شوند و همه شما و بزرگان و کسانی که از اول با امام بودند و با این انقلاب بودند، ان‌شاءالله تحت عنایت خاص حضرات اهل‌بیت(ع) و امام عصر(عج) هستید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید بر این‌که این نظام بابرکت خون‌های شهدا به دست ما رسیده است، گفت: امروز همه ما موظفیم هم حوزه خوبی داشته باشیم، هم دانشگاه خوبی داشته باشم، هم مسئولان خوبی داشته باشیم و هم جمعیت خوبی داشته باشیم که حق امام و شهدا و بزرگانی که در این راه رحلت کردند را داشته باشیم.

همچنین آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی» در مراسم عید سعید مبعث در مدرسه امیرالمومنین(ع)، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خدمات انقلاب اسلامی اظهار داشت: بر همگان لازم است تا در این راهپیمایی مهم شرکت کنند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: 22 بهمن ماه نزدیک است که روز انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی سبب سربلندی کشورمان در دنیا شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به تحولات رخ داده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی کشور به بیگانه در بسیاری از زمینه‌ها قطع شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی، برکات انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: در زمان شاه لشکر ایران با 30 هزار افسر آمریکایی اداره می‌شد که انقلاب اسلامی سبب شد همه آنها از کشورمان بروند و سربازان اسلام کشور را به دست بگیرند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید آثار و برکات انقلاب اسلامی برای جامعه تشریح شود، خاطرنشان کرد: همه باید سعی کنند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و مردم را دعوت به حضور کنند.

آیت‌الله «حسین نوری همدانی» نیز در پیامی در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن دعوت از قشر‌های مختلف مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: حضور در این راهپیمایی نشان می‌دهد که اتحاد و وحدت مردم همچنان ادامه دارد.

آیت الله نوری همدانی افزود: دشمنان به این نحوه حضور مردم در این عرصه نظر دارند و ما باید با حضور خود نشان دهیم که خط و راه امام خمینی رحمت الله علیه روز به روز با عظمت‌تر از گذشته ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات دشمنان در چند وقت گذشته اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از سال‌های پیش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار