بزرگترین طرح جهادی سلامت محور در جنوب غرب تهران آغاز به کار کرد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران از بزرگترین طرح جهادی سلامت محور در جنوب غرب تهران خبر داد و گفت سوی چشم ۷۵ هزار دانش‌آموز این منطقه کنترل، پایش و پرنور می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۱۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین طرح جهادی سلامت محور در جنوب غرب تهران آغاز به کار کرد

نشست مشترک منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸، ابوالفضل غیاثی خیر مدرسه ساز و‌ مدیر عامل بیمارستان غیاثی، محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در دفتر شهردار برگزار شد.

طی این نشست، تفاهم نامه مشترک همکاری برای اجرای طرح غربالگری، اصلاح و درمان بینایی ۷۵ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در مدارس منطقه ۱۸، توسط مدیرعامل بیمارستان خیریه غیاثی، مدیر آموزش و پرورش و شهردار این منطقه به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه و مطابق برنامه ریزی بعمل آمده، کلیه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مقاطع سه گانه با اولویت دبستان ها، به تفکیک مدارس و به صورت گروهی در روزهای آغازین هر هفته (به مدت ۶ ماه) به درمانگاه چشم بیمارستان خیریه غیاثی اعزام و پس از ویزیت رایگان توسط پزشکان حاذق و جهادی، در صورت نیاز به اقدامات تکمیلی درمان ضمن تشکیل پرونده با همکاری گروه های جهادی، خیرین و همچنین ظرفیت های موجود در بیمارستان فوق و سایر مراکز تخصصی، مسیر درمانی آنها ادامه خواهد یافت.

گفتنی است تامین عینک و تجهیزات پزشکی مورد نیاز دانش آموزان در این طرح نیز بصورت رایگان صورت خواهد گرفت. می توان از این طرح به عنوان بزرگترین عملیات جهادی مشترک سلامت محور سال های اخیر در سطح جنوب غرب شهر تهران یاد کرد که در آن علاوه بر همکاری و هم افزایی دستگاه های دولتی و مراکز خصوصی، گروه های جهادی و خیرین نیز مشارکت جدی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار