معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تلاش در مسیر توسعه عدالت همه‌جانبه در مناطق کم برخوردار از اولویت‌های کاری ماست

زاهدان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت تلاش در مسیر توسعه عدالت همه‌جانبه در مناطق کم برخوردار از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این معاونت در استان است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش در مسیر توسعه عدالت همه‌جانبه در مناطق کم برخوردار از اولویت‌های کاری ماست

سیامک جهانتیغ، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء رفاهیات و پشتیبانی از همکاران دارای بیماری صعب العلاج و کسانی که نیاز ویژه دارند، گفت: توسعه پوشش‌های بیمه‌ای و نقش بیمه و اثرات اقتصادی بیمه در زندگی همکاران فرهنگی، تجاری سازی فضاهای مازاد و تغییر کاربری ها، توزیع جیره غذایی در مدارس شبانه روزی و نظارت بر مدارس شبانه روزی اهم برنامه های در دست اقدام حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل گفت: یکی از وظایف حوزه ما تصمیم گیری و تصمیم سازی است که این مهم نیز در گرو همدلی، همراهی، همفکری و خردورزی همه حوزه ها در این مسیر خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد :ضرورت کنونی کار در آموزش و پرورش ایجاد تحول و دگرگونی و تغییر در رویه هاست. ما باید در این حوزه با روحیه جهادی و انقلابی همراه باشیم و بسیاری از امور نیز فراتر از زمان و مکان و شرح وظایف و در سایه تدبیر و دلسوزی برای جامعه هدف انجام می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار