رئیس بیمارستان الزهرا اشتهارد در گفت‌گو با پانا:

مردم، پرستاران زحمت‌کش را مانند یک خانواده بدانند

کرج (پانا) - سرپرست بیمارستان الزهرا شهرستان اشتهارد درحاشیه بازدید مسئولین و دانش آموزان این شهرستان به مناسبت روز پرستار گفت مردم پرستاران زحمت‌کش جامعه را که با مشکلات متعدد در حال انجام وظیفه هستند؛ مانند یک خانواده بدانند.

کد مطلب: ۱۴۲۵۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم، پرستاران زحمت‌کش را مانند یک خانواده بدانند

داود مهدوی ابهری سرپرست بیمارستان الزهرا شهرستان اشتهارد درگفت و گو با پانا عنوان کرد: «پرستارانی که حضرت زینب را الگوی خود قرار می دهند با جان و دل کار می کنند زیرا پرستاران ما مانند حضرت زینب که در واقعه کربلا خدمت می کردند، خدمت رسانی می کنند. حضرت زینب همان بانویی است که الگوی پرستاران ما است. از گذشته تا به امروز کادر درمان شجاعانه در خط مقدم مبارزه با بیماری ها علی الخصوص کرونا جنگیدند و ما در این جان فشانی ها شهدای زیادی هم داشتیم.»

وی با اشاره به اینکه پرستاران با جان و دل کار می کنند گفت: « امیدواریم مردم هم پرستاران زحمت کش جامعه را که با مشکلات متعدد در حال انجام وظیفه هستند؛ مانند یک خانواده بدانند. همچنین دولتمردان نیز نگاه ویژه ای برای حل مشکلات پرستاران داشته باشند.»

مهدوی ابهری با قبول اینکه تمام شغل ها دارای مشکلات و سختی های زیادی هستند ادامه داد: «شیفت های شبانه و دوری از خانواده همچنین درک بیمار دردمند و مراجعه کننده، سختی کار پرستاران را بیشتر کرده و برای کاهش این سختی ها طرحی با نتیجه بهره وری برای پرستاران که با جابجایی ساعات کاری آنها همراه بوده کمی از سختی کارشان را کمتر کرده است.»

دانش آموز خبرنگار: سیده سارا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار