جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در امامزاده حمزه الرضا شیروان برگزار شد

شیروان(پانا)_ همزمان با شب ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها از سوی بانوان اقشار مختلف مردم و خادمین امامزاده حمزه الرضا شیروان واقع در شهر زیارت جشن بزرگ روز پرستار و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها در فضای آکنده از معنویت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در امامزاده حمزه الرضا شیروان برگزار شد

در این مراسم شرکت کنندگان پس از تلاوت قرآن ومداحی به سخنان حجت الاسلام محمد رمضان پور گوش دادند.

سخنران ویژه این مراسم با تبریک ایام اظهار کرد: حضرت زینب سلام الله علیها بانوی قهرمان و پیام رسان کربلا است که با مدیریت و مجاهدت او پیام‌های مکتب حسینی و قیام عاشورا به نسل‌های بعدی منتقل شد.

حجت الاسلام محمد رمضانپور با بیان اینکه حضرت زینب نمونه کاملی از بانوی مسلمان آگاه است اضافه کرد: سرگذشت این بانو بزرگوار عظمت حضور یک زن مسلمان را در یکی از مهمترین برهه‌های تاریخ اسلام نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر الگوگیری بانوان جامعه از زینب کبری سلام الله علیها افزود: زنان جامعه ایران می‌بایست با الهام گرفتن از سیره عملی آن حضرت سعی کنند راه او را ادامه داده و الگویی بانوان مسلمان در سراسر جهان باشند.

رمضانپور، شجاعت شهامت عبادت ایثارگری و مقاومت را از مهمترین ویژگی‌های حضرت زینب سلام الله علیها برشمرد و گفت: حضرت زینب چه پیش از شهادت و چه بعد از شهادت امام حسین علیه السلام ولایت مداری را در اوج خود به نمایش گذاشت.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار