مدیر‌آموزش‌و‌پرورش‌کلات:

معاونین آموزشی مدارس نقش بسزایی در پیشبرد اهداف آموزشی مدرسه دارند

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات وجود نیروی انسانی تحولی را برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معاونین آموزشی مدارس نقش بسزایی در پیشبرد اهداف آموزشی مدرسه دارند

نشست معاونین آموزشی کلیه مدارس (ابتدایی،متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان های شهرستان کلات) در‌ محل آموزشگاه دخترانه فاطمیه شهر کلات برگزار شد.

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات گفت: خروجی اینگونه جلسات باید بهبودبخش وضعیت آموزشی و پرورشی در مدارس باشد. شما معاونین آموزشی باید بدون هیچگونه تعارفی تجاربی را که منجر به کسب افتخارات و توفیقات شده را بیان کنید تا در تمامی زمینه های آموزشی، پرورشی، عمرانی و سایر موضوعات به رشد و تعالی دست یابیم.

وی افزود: شما معاونین آموزشی مدارس نقش بسزایی در پیشبرد اهداف آموزشی مدرسه دارید. ارتباطات سازنده و تعامل با سایر ارکان مدرسه موضوع مهمی است که می‌تواند به رسالت معاون آموزشی در مدرسه کمک شایانی کند.

پروانه از جمله نقش های مهم معاون آموزشی در مدارس را نقش حمایتی، نقش آموزشی، نقش مشاوره ای، نقش ناظم، نقش هماهنگ کننده، نقش تربیتی دانست و گفت: اگر در مسائل به موقع ورود کنیم قطعا از بروز بسیاری از ناهنجاری ها جلوگیری خواهد شد، چرا‌ که شما معاونین آموزشی در تمامی حوزه ها اثرگذار هستید.

مدیر آموزش و پرورش کلات همچنین بیان کرد: برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت وجود نیروی انسانی تحولی بسیار حائز اهمیت است، شما عزیزان از بزرگترین سرمایه های این دستگاه هستید.

وی اظهار کرد: در مسائل منفعل نباشید و اظهار نظر کنید و در تمامی فعالیت ها و امورات با مدیر آموزشگاه هماهنگ باشید.

حفظ شان،کرامت و جایگاه دانش آموز، برگزاری نماز اول وقت، عفاف و حجاب، توجه به موضوعات تربیتی، آسیب های اجتماعی و...از نکاتی بود که مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به تشریح آن پرداخت.

با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و جلوگیری از تخلفات احتمالی "رمضان پروانه" نکات مهم و لازم الاجرا را بیان کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی ما دعوت به مشارکت و حضور حداکثری سایرین به شرکت در انتخابات است.

وی در پایان افزود: امیدواریم با برنامه ریزی درست و همراهی شما عزیزان به نتایج مطلوب و خوبی دست یابیم.

دانش آموز خبرنگار پانا:سحر حیدریان -آموزشگاه فاطمیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار