عباس رحیمی*

دانش‌آموزان، مهم‌ترین رکن آموزش و پرورش

دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور و مهم‌ترین رکن آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، مهم‌ترین رکن آموزش و پرورش

و اما روز دانش‌آموز، هرچه هستم و هرکجا که هستم مهم‌ترین افتخار من خدمت به دانش‌آموزان است، دانش‌آموزان مهم‌ترین رکن اداره آموزش و پرورش هستند که در مسیر تربیت خود سالیان زیادی را در لباس مقدس دانش‌آموزی سپری می‌کنند.

حدفاصل کودکی تا جوانی را در عرصه دانش‌آموزی سپری می‌کنیم و چه حسرت‌هایی پس از تمام شدن این دوران خواهیم خورد و من چه خوش اقبالم که در میان دانش‌آموزان خدمت می‌کنم.

دوران خوش دانش‌آموزی مملو از لحظات شیرین و خاطرات فراموش نشدنی است قدر تک تک لحظات را به خوبی بدانید و از تمام این زمان لذت ببرید و برای ساخت آینده خود و کشورمان ایران تمام تلاش خود را انجام دهید.

دانش‌آموزان عزیز گرفتن بالاترین نمرات قطعا سختی فراوانی دارد و شما با تلاش به آن می‌رسید ولی گرفتن بالاترین نمره در انسانیت و شرافت نزد خداوند به مراتب سخت‌تر است، همان‌گونه که در آموزش تلاشگر هستید در تربیت و انسانیت از یکدیگر سبقت بگیرید زیرا عمر آدمی آنقدر طولانی نیست که فرصت جبران باشد، امیدوارم در تمام عرصه‌های زندگی پیروز باشید و از دوران خوش دانش‌آموزی به عنوان سکوی پرتاب خود استفاده کنید و با موفقیت هر کدام از شما، این خاک تاریخی سرافرازتر خواهد شد و روزی با افتخار اسم شما را به زبان خواهد آورد.

*مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ پاکدشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار