اولین خیمه‌الاقصی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد گفت اولین خیمه‌الاقصی در حمایت مردم مظلوم فلسطین و غزه از امشب یازدهم آبان ماه به مدت ۴ شب در محل شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری برگزار شده است. 

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین خیمه‌الاقصی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مصطفی حیدری در جمع خبرنگاران گفت: اولین خیمه‌الاقصی در حمایت مردم مظلوم فلسطین و غزه از امشب یازدهم آبان ماه به مدت ۴ شب در محل شورای اسلامی شهرکرد در حال برگزاری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد افزود: این خیمه در قالب نمایشگاه عکس با موضوع شروع تا سقوط اسرائیل، غرفه کودک با موضوع فلسطین، ایستگاه صلواتی بیاد شهدای مدافع حرم چهارمحال‌وبختیاری و شهدای فلسطین، خاطره گویی، سخنرانی و... برپا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد برگزاری مراسم یاد بود با روشن کردن شمع و بنر نوشته، امضاء طومار در محکومیت اسرائیل و درخواست توقف ظلم و ستم از سمت سازمان ملل و... را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه دانست.

حیدری با بیان اینکه در این نمایشگاه کمک‌های مردم برای اعزام به غزه نیز توسط هیئت دانشجویی معراج الشهدا دریافت می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی نظیر مداحی، اجرای سرود، تئاتر، دعا و مناجات با نیت پیروزی مظلومان نیز برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها با همراهی شورای اسلامی شهرکرد، هیئت دانشجویی معراج الشهدا، دانشجویان، هیأت‌های مذهبی و خیرین برگزار می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل آذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار