سرپرست آموزش و‌پرورش شهرستان گرمه:

مراسم ۱۳ آبان یکی از مراسم‌های مهم در تاریخ انقلاب و تاریخ معاصر است

گرمه (پانا) - سرپرست آموزش و‌پرورش شهرستان گرمه با صدور بیانیه‌ای از عموم اقشار مردم به ویژه دانش‌آموزان و اولیا و همه همکاران فرهنگی گرانقدر شهرستان برای شرکت در مراسم ویژه 13 آبان و تجدید عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های حضرت امام و رهبری دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ۱۳ آبان یکی از مراسم‌های مهم در تاریخ انقلاب و تاریخ معاصر است

حسین دوست محمدی بیان کرد: مراسم ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب و تاریخ معاصر است و وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره سیزده آبان و منتقل کردن آن از نسل قدیم به نسل جدید انقلاب اسلامی است.

سرپرست آموزش و‌پرورش شهرستان گرمه اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان با کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی، همراه امسال شده است و مدیران، مربیان، معلمان نیز آمادگی خود را برای همراهی دانش‌ آموزان و حضور حماسی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرده‌اند.

وی افزود: روز ۱۳ آبان از چند لحاظ دارای ارزش و اعتبار بسیار زیادی در بین مردم ایران است و مخالفت با خوی استکبارستیزی آمریکا و اعلام انزجار ملت ایران از شیطان بزرگ در این روز از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است و راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت خوبی برای محکوم کردن اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی است.

دانش آموز خبرنگار : متین مقصودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار