دعوت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان از دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پیامی از دانش‌آموزان و آحاد جامعه برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دعوت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان  از دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور 3 اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند. البته محتوا و هویت هر سه اتفاق دربردارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان 1358 سبب نامگذاری آن به "انقلاب دوم" از سوی امام راحل(ره) شد و انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری فراهم کرد.

دانش آموزان ما با الهام از رشادت های شهیدانی چون حسین فهمیده همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه موثر بوده اند و بی شک نقش راهبردی آنان در برهه های حساس انقلاب اسلامی، خاموشی فتنه های داخلی و خارجی، اداره هشت سال دفاع مقدس و صحنه های سلحشورانه جنگ تحمیلی و حضور در عرصه های علم و پیشرفت فراموش نشدنی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت ١٣ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، از آحاد مردم شریف برای شرکت گسترده در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان دعوت کرده و امیدوارم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اصفهان علی الخصوص دانش آموزان با حضوری آگاهانه و مسئولانه، این بار نیز همچون گذشته با شرکت همه جانبه در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان با آرمان‌های بلند امام راحل ، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)تجدید بیعت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار