معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خبر داد:

اعزام پسران هنرمند شهرستان‌های تهران به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری امید فردا

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از اعزام دانش‌آموزان پسر راه‌یافته به مرحله کشوری چهل و یکمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری امید فردا از شهرستان‌های تهران، به این مسابقات ملی در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام پسران هنرمند شهرستان‌های تهران به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری امید فردا

سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی شهرستان‌های تهران بیان کرد: دانش‌آموزان پسر منتخب شهرستان‌های استان تهران، به اختتامیه کشوری چهل‌و‌یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا اعزام شدند و در کارگاه‌های آموزشی این اختتامیه در اردوگاه شهید باهنر تهران شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهترین رهاورد این مسابقات برای دانش‌آموزان، ارتقا مهارت‌ها و توانمندی‌های هنری است که در کنار دیگر دانش‌آموزان هنرمند و اساتید برجسته کشور کسب خواهند کرد.

دهنوی در ادامه بیان کرد: امسال ۶۱ دانش‌آموز دختر و ۲۶ دانش‌آموز پسر، مجموعاً ۸۷ نفر از دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در قالب دو کاروان دختران و پسران از سوم لغایت دهم آبان ماه در رشته‌های سرود و هنرهای دستی‌تجسمی در این رویداد مهم ملی شرکت خواهند کرد که بی‌شک نماینده شایسته‌ای برای جامعه دانش‌آموزی استان خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار